فهرست

برنامه گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد.

  برنامه بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی، یا حضور جناب آقای دکتر یحیی پور مشاور محترم معاونت تحقیقات، سرکار خانم دکتر میرابی رییس محترم گروه اطلاع رسانی و منابع علمی و کتابداران محترم کتابخانه مرکزی و واحدهای بیمارستانی و دانشکده ای برگزار گردید. 

برگزاری مدرسه تابستانه

واحد اطلاع رسانی پزشکی ومنابع علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هدف توانمندسازی دانشجویان و محققین اقدام به برگزاری مدرسه تابستانه: کارگاه های جستجو در  منابع و پایگاه های علمی نموده است.

دریافت ضریب تاثیر (IF) توسط دو مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از دریافت ضریب تاثیر دو مجله علمی طب داخلی کاسپین و سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بابل برای نخستین با در تاریخ این دانشگاه خبر داد.

روز کارمند مبارک

کارمندان ارجمند تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است . درود بر همت بلند‌تان بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاشهای بیدریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده . توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم .