عملکرد سالانه کتابخانه مرکزی در سال 1396
بخش سفارشات
1. پیگیری و درخواست بودجه جهت خرید سالیانه منابع کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه دانشگاه
2. انجام امور مربوط به پایان نامه های دانشجویان فارغ التحصیل – تسویه حساب – ورود اطلاعات پایان نامه در نرم افزار-
3. انجام امور مربوط به شورای انتشارات، تنظیم و برگزاری جلسه ، انجام و پیگیری درخواست اعضاء هیات علمی جهت چاپ کتاب و داوری کتاب، ارتقاء اعضاء هیات علمی
4. پیگیری و انجام مراحل تهیه و سفارش نشریات 2018
واحد خدمات فنی
1-فهرست نویسی کتاب های خریداری شده و ورود اطلاعات آن به برنامه پارس آذرخش و نصب بارکد کتابها
2-برگزاری کارگاه های آموزشی :
بدو خدمت دستیاران تخصصی ورودی سال 1396 و صدور گواهی کارگاه ها برای تمامی شرکت کنندگان و اساتید
برای کتابداران و اساتید دانشگاه و صدور گواهی برای شرکت کنندگان و اساتید و مراکز درمانی
-شرکت در برگزاری همایش ها
6- همکاری در سازماندهی و ساماندهی کتابخانه های واحدهای تابعه (دانشکده توانبخشی) ، فهرست نویسی کتابهای فارسی و لاتین دانشکده توانبخشی 310 عنوان فارسی 250 عنوان لاتین
8- همکاری در خرید و سفارشات کتابخانه بیمارستان شهید یحیی نژاد از نمایشگاه بین المللی کتاب در سال 1396 -1397
10-همکاری در ورود اطلاعات پایان نامه های دانشگاه
بخش امانت
1. کنترل و نظارت بخش امانت
2. امانت کتاب فارسی ( ماهانه 70 نسخه)
3. امانت کتاب لاتین( ماهانه 15 نسخه)
4. فایل کتاب ها ( ماهانه 40 نسخه)
5. عضویت دانشجویان و آماده کردن کارت کتابخانه و تحویل به آنها ( سالیانه 150 عضو)
6. حذف اطلاعات دانشجویان فارغ التحصیل شده از کامپیوتر ( سالیانه 30 عضو)
7. پاسخگویی به مراجعان بخش مرجع و پایان نامه ها ( روزانه 10 مورد )
8. همکاری در ورود اطلاعات پایان نامه های دانشگاه
9. مرتب کردن کتابهای مرجع ( روزانه 10 عنوان)
10. سرج پایان نامه و کتابهای مرجع ابرای مطالعه و سپس جاگذاری آنها در قفسه ( روزانه 10 مورد)
11. کلیه کارهای تایپ موجود در کتابخانه ( ماهیانه 40 مورد)
13. همکاری در همایش ها