فهرست

روز کتابدار

مراسم «روز کتابدار» در روز شنبه ۲۶ آبان سال ۹۷ در کتابخانه مرکزی دانشگاه با حضور معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه ، مدیران حوزه معاونت پژوهشی، مدیر امار و فن اوری اطلاعات و کتابداران کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.

مراسم «روز کتابدار» در روز شنبه ۲۶ آبان سال ۹۷ در کتابخانه مرکزی دانشگاه با حضور معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه ، مدیران حوزه معاونت پژوهشی، مدیر امار و فن اوری اطلاعات و کتابداران کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم سرکار خانم دکتر میرابی رئیس گروه اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی ضمن سخنانی به روز آمد بودن کتابخانه و تلاش برای کسب اطلاعات جدید و همگامی با پیشرفت های روز تاکید کردند. به دنبال آن آقای دکتر نجف زاده در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی برای جذب دانشجویان برای روی آوری به مطالعه کتاب را یادآوری نمودند.

آقای دکتر یمین فیروز در باره حفظ کتابخانه مرکزی و تعریف مجدد از فعالیت های این حوزه مهم و آموزش کتابداران برای انجام این فعالیت ها بعنوان مرکز ارائه اطلاعات علمی تاکید کردند.

آقای دکتر قدیمی معاون تحقیقات و فن آوری ضمن تشریح موقعیت جدید کتابخانه ها و تلاش کتابداران برای ارتقاء توان خود در اطلاع رسانی بهینه به تشریح چارت جدید سازمانی معاونت تحقیقات و فن آوری و جایگاه کتابخانه ها در این چارت پرداختند.

در پایان جلسه ضمن ارج نهادن به زحمات کتابداران ارجمند، از دو نفر از برگزیدگان این رشته: سرکار خانم زهرا دهقان از کتابخانه مرکزی دانشگاه و افسانه معصومیان از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی تقدیر بعمل امد.