فهرست

دسترسی آزمایش به دو مجموعه Ebsco و Nature

پیرو مذاکرات و هماهنگی صورت‌گرفته مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت با ناشران الزویر Elsevier و EBSCO این دسترسی هافراهم شده است.

 

      به دنبال مذاکرات مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت با ناشر EBSCO دسترسی آزمایشی (Trial) دانشگاه علوم پزشکی کشور به مجموعه مجلات دندانپزشکی این ناشر از طریق آدرس http://search.ebscohost.com  از آبان ماه ۹۶ به مدت سه ماه فراهم شده است.

ناشر EBSCO ارائه‌ کننده دسترسی به متن کامل مقالات بیش از ۲۹۰ عنوان مجله معتبر در موضوعات دندانپزشکی و علوم وابسته در مجموعه Dentistry & Oral Sciences  Source است.

همچنین پیرو مذاکرات و هماهنگی های بعمل آمده از طرف مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت متبوع با ناشر Nature دسترسی آزمایشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مجموعه مجلات ناشر مذکور از طریق آدرس: http://www.nature.com/siteindex  از این تاریخ تا پایان سال میلادی 2017 برای همه دانشکده ها/دانشگاه ها  علو م پزشکی کشور فراهم شده است. ناشر Nature  بیش از 85 عنوان مجله معتبر در موضوعات علوم پزشکی، داروسازی، علوم پایه پزشکی و ... منتشر می کند.